Návrh kolejiště

Návrh provedl Milan Ferdian, a tímto mu děkuji. Návrh je kompromisem prostorových poměrů půdy domu. K dnešnímu dni je provedena podlahy půdy a její částěčné zateplení. 

Kolejiště je kombinované H0 a H0e s důrazem na provoz stanice Frýdlant v čechách v dobách, kdy ještě jezdila Heřmanička a ta je také znázorněna jako hlavní námět volné tratě. Provoz je koncipován jako digitální s řízením přes počítač s možností vést soupravy na úzké samostatně a posun ve Frýdlantě. Provoz na trati Zavidow - Lbc  bude zatížen ucelenými soupravami s kotlovými vozy pro Uranové doly Ralsko, uhelné vlaky z Polska a železný šrot opačně. Z Lbc do Frýdlantu provoz osobních vlaků a Mn vlaku. Směr Frýdlant do Jindřichovic hlavně Mos a případně dělnické výletní vlaky a samozřejmě Mn.  Směr Višňová Mn a Mos. Provoz na úzké hlavně osobní doprava a občas doprava kameniva z Lomu v Dětřichově